قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

در مبنای همه چیز شک کن، از جمله آموزش های مدرسه ،دانشگاه،والدین ،جامعه lforghan2@ تلگرام hamid_qeydar اینستاگرام
قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

در مبنای همه چیز شک کن، از جمله آموزش های مدرسه ،دانشگاه،والدین ،جامعه lforghan2@ تلگرام hamid_qeydar اینستاگرام

15 / 6 / 1386 دیدار و پرسش و پاسخ من و دوست پرسشگرم علی صنایعی در محضر علامه صادقی تهرانی

9:50ا – 12 ظهر دو نفری پیش ایشون بودیم

برخی نکات مهم (غیر نکته سوم باقیش در صداهای ضبط شده نیست):

1- مسعود ما ترجمان قرآن جدید رو چاپ کرد. (علامه صادقی تهرانی)

- 2-        ۲-  این اجماع، اجماع نیست . جماع است. (علامه صادقی تهرانی)

- 3-   ۳-   وارکعو مع الرکعین بین نص و ظاهر است. ال جمع استقراء پس کل الراکعین را شامل میشود(علامه صادقی تهرانی)

- 4-        ۴-    سنگ پرانی کردند شیشه های خانه ما را شکستند و... (علامه صادقی تهرانی)

 

اون کاغذ کوچک کذایی که بعدا به اسم بیانیه پیراهن عثمانش کردند رو من در همین تاریخ دیدم و خوندم و گرفتم ولی به هیچ تفاوت و تضادی که نورانی حالا میگه پی نبردم   یکی از قسمت هایی که علی صنایعی ضبط کرده و در مورد مبانی علامه صادقی تهرانی بود را در زیر برای همگان میگذارم تا  بشنویید و قضاوت با شما باشد.


مبانی v003

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:49 ق.ظ

بسمه تعالی سلام علیکم برادر عزیز شما فرمودید:(( به روی چشم سر فرصت گوش میدم و عنوان میدم و تکه هایی که مثل همین "مبانی v003" که بر روی اینترنت گذاشتم را که حدود 10 تکه مصاحبه کوتاه هست و علی صنایعی زحمت کشیده ضبط کرده رو روی اینترنت میگذارم .))
پس چی شد؟ منتظریم! واقعا علاقه مندم بشنوم! اگر نمیتونید روی اینترنت بگذارید لطفا به ایمیلم بفرستید

سلام آقا رضا جدیدا من و داداش یه عطاری زدیم و من رو به شدت مشغول خودش کرده
ببین اگر برات روی سی دی رایت کنم میتونی بیای یه جا قرار بگذاریم ازمن بگیری؟ تهرانی؟
در هر صورت با من تماس بگیر 09123558585

avt دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:44 ق.ظ

بزرگوار این فایلی که گذاشتی در مورد مبانی قابل اجرا نیست لطفا تصحیحش کنید و پی دی افش رو بذارید

اگر دانلود کردی (بهتر است این فایل صوتی توسط نرم‌افزار KMPlayer اجرا شود.)اگر باز هم مشکل داشتید همچنین این فایل صوتی را وبلاگ قرآنیان هم گذاشته از اونجا دانلود کنیدعدم حجیت خبر واحد در کلام علامه صادقی (رض)http://ghoranian.blog.ir/1394/03/03/adame-hojjiate-khabare-vahed-dare-kalame-allameh-sadeghi

اگر مشکل حل شد اطلاع بدی لطف میکنی

رضا رضایی یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:41 ب.ظ

بسمه تعالی سلام علیکم یک درخواستی داشتم اگر کلیپی تصویری از علامه صادقی دارید (البته جز آن کلیپی که درباره روزه و مبطلات آن صحبت کرده اند) لطفا قرار بدهید متاسفانه از ایشان کلیپ صوتی زیاد است اما تصویری بسیار بسیار کم!! با تشکر و خسته نباشید خدمت شما

سلام هیچ کلیپ تصویری ندارم، اگر نیازه دی وی دی های تصویری سخنرانی های فقهی استاد رو هم میتوانید از آقای سید صادق ساداتی در قم یا من تهیه کنید.

رض جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:42 ق.ظ

بسمه تعالی سلام علیکم از مطالب و عکس های زیبای شما خرسند شدم و تشکر میکنم فقط خواهشی داشتم اگر میشود صوت کامل مصاحبه ای و گفتگویی که با آیت الله صادقی انجام دادید و گفته های ایشان را قرار دهید چون مدرک و مطلب بسیار مهمی است مانند همین جمله هایی که در اینجا نوشتید در ضمن جمله اول مقصود چیست؟ یعنی در ترجمان قران دخل و تصرف شده و نظر علامه نیست؟

سلام رضا
به روی چشم سر فرصت گوش میدم و عنوان میدم و تکه هایی که مثل همین "مبانی v003" که بر روی اینترنت گذاشتم را که حدود 10 تکه مصاحبه کوتاه هست و علی صنایعی زحمت کشیده ضبط کرده رو روی اینترنت میگذارم .


مقصود استاد این بود که چاپ دوم ترجمه قرآن من رو ( چاپ اول در تهران انتشارات کلیدر بود ) پسرم دومم مهندس مسعود برده تو قم چاپ کنه همین
وگرنه هیچ دخل و تصرفی در هیچ یک از آثار استاد نشده مگر در اصول الاستنباط و برخی مقاله ها آقای نورانی تغییراتی داده و پاش هم نوشته که من ویرایش کردم وگرنه اصول اسنباطی که امسال پسران استاد چاپش کردند بدون تغییره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد