قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

در مبنای همه چیز شک کن، از جمله آموزش های مدرسه ،دانشگاه،والدین ،جامعه lforghan2@ تلگرام hamid_qeydar اینستاگرام
قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

در مبنای همه چیز شک کن، از جمله آموزش های مدرسه ،دانشگاه،والدین ،جامعه lforghan2@ تلگرام hamid_qeydar اینستاگرام

نمونه های تحریف شده آیات تورات با توجه به قران

1-  نوح و همسر و پسر منحرفش یا صالحش؟!!!    سفر پیدایش  ص 4 آ 18 

لکن عهد خود را با تو استوار می سازم و به کشتی درخواهی آمد ، تو و پسرانت و زوجه ات و ازواج پسرانت با تو.  

ص4 آ 1

و خداوند به نوح گفت: »تو و تمامی اهل خانه ات به کشتی در آیید، زیرا تو را در این عصر به حضور خود عادل دیدم

آ7ص5 

و نوح و پسرانش و زنش و زنان پسرانش با وی از آب طوفان به کشتی در آمدند

آ132-...

در همان روز نوح و پسرانش، سام و حام و یافث، و زوجة نوح و سه زوجة پسرانش، با ایشان داخل کشتی شدند

آ18

پس نوح و پسران او و زنش و زنان پسرانش، با وی بیرون آمدند

تمامی آیات بالا از ابتدای سوار شدن همسر و پسر نوح تا پیاده شدن از کشتی با قران در تضاد است مقابله کنید با: 

وَنَادَى نُوحٌ رَّبَّهُ فَقَالَ رَبِّ إِنَّ ابُنِی مِنْ أَهْلِی وَإِنَّ وَعْدَکَ الْحَقُّ وَأَنتَ أَحْکَمُ الْحَاکِمِینَ ﴿45﴾ قَالَ یَا نُوحُ إِنَّهُ لَیْسَ مِنْ أَهْلِکَ إِنَّهُ عَمَلٌ غَیْرُ صَالِحٍ فَلاَ تَسْأَلْنِ مَا لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ إِنِّی أَعِظُکَ أَن تَکُونَ مِنَ الْجَاهِلِینَ ﴿46﴾ قَالَ رَبِّ إِنِّی أَعُوذُ بِکَ أَنْ أَسْأَلَکَ مَا لَیْسَ لِی بِهِ عِلْمٌ وَإِلاَّ تَغْفِرْ لِی وَتَرْحَمْنِی أَکُن مِّنَ الْخَاسِرِینَ ﴿47﴾  هود     واما زن نوح : 

ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا لِّلَّذِینَ کَفَرُوا اِمْرَأَةَ نُوحٍ وَاِمْرَأَةَ لُوطٍ کَانَتَا تَحْتَ عَبْدَیْنِ مِنْ عِبَادِنَا صَالِحَیْنِ فَخَانَتَاهُمَا فَلَمْ یُغْنِیَا عَنْهُمَا مِنَ اللَّهِ شَیْئًا وَقِیلَ ادْخُلَا النَّارَ مَعَ الدَّاخِلِینَ ﴿10﴾  التحریم 

نظرات 9 + ارسال نظر
هدیه شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 06:50 ق.ظ

حتی وهابیون و بهاییان و فرقه های منحرف دیگه که ادعای مسلمانی دارن هم نتونستن قرآن رو توی هزار و چهارصد سال تغییر بدن ولی کتاب عهد عتیق و جدید رو حتی خود مورخ ها و علماتون معتقدن دستخوش تغییر بوده و در طول دهه ها و قرن ها دچار تغییر شدن
و اگر راست میگین که قرآن غیر الهیه کتاب یا حداقل سوره ای بیارین شبیهش که ثابت بشه غیر الهیه
اونوقت در اون صورت من به هر چهار کتاب عهد جدید ایمان میارم
تازه در اون صورت یک نفر رو هم به دینتون تشویق کردین

هدیه شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 06:39 ق.ظ

من یه سوال از میترا خانوم دارم
اگه خدا مارو فرستاده زمین و ما پیر میشیم و میمیریم به خاطر گناهی که آدم انجام دادن پس چرا ما باید آدم خوبی باشیم تا خدا از ما راضی باشه
خدا که دلش با ما صاف نمیشه بخاطر اشتباه اولین نسل ما یا چرا پیامبرانی برای ما فرستاده که خودشون نیاز به هدایت دارن
من از اون چهار کتاب مسیحیت به کدوم باید ایمان بیارم
چهار کتابی که از بین صد ها کتاب به رسمیت شناخته شده
در حالی که کتاب قرآن توی ۱۴۰۰ سال اصلا کلمه ای از اون تغییر نکرده و خدایی که توصیف شده پاک منزه است و بسیار بسیار مهربانه و تقاص کار نکرده رو نمیگیره از ما و این زندگی فرصتی برای توشه اخرت هست
و در ضمن خدایی که توی کشتی نمیتونه بر پیامبرش پیروز بشه و بچه داره چه فرقی با انسان ها داره که ما نمیبینیمش
من به حضرت عیسی و تمام پیامبران قبل از حضرت محمد که آخرین فرستاده است ایمان دارم و برخلاف شما که پیامبرانتون رو ناپاک و گناهکار میدونین من به عنوان مسلمان معتقدم نمایندگان خدای آفریننده ی تمام هستی به جهت هدایت ما به سمت و سوی خدا پاک هستند چرا که خدا بهترین ها رو برای ما میخواد و بهترین ها رو برای هدایت ما برگزیده

نیمروز یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 11:51 ق.ظ http://ferdos-team.blog.ir

کسی که گناهکار است ، دارای عدالت نیست و به شدت خطاکار است چه طور انتظار دارد دیگرانی که جویای پاکی و حق هستند از او پیروی کنند و حرفش را حق و راست و بی عیب بدانند! مگر نه این که رئیسی بد و بدکار زیردستانی بد و بدکار را به خودت جذب می کند و انسانی خوب و باتقوا اطرافیانش را هم تحت تاثیر خود به سمت پاکی و درستکاری هدایت می کند؟
این چیزی است که من بعد از خواندن کتابهای عهد عتیق و جدید متوجه شدم! متوجه شدم پیامبرانی که این کتابها معرفی می کنند نه تنها پاک نیستند بلکه در مواردی بسیار آلوده هستند! این یک تحریف و انحراف واضح است از حق و راستی و معصومیت پیامبرانی که خدا برای نجات و هدایت بشر فرستاد. اما مردمانی که می خواستند گناهان ، خطاها و آلودگی های خودشان را توجیه کنند این اشتباهات را به پیامبران خدا نسبت دادند تا شریک جرم داشته باشند.
مگر این طور نیست که در اجتماع های کوچک و بزرگ، برای کارهایی مثل ریاست، از ریاست یک گروه تا یک کشور یا نمایندگی یک گروه یا یک کشور ، مردمی که انتخاب کننده هستند تلاش می کنند کسی را به ریاست انتخاب کنند که بیش از دیگران پاک ، عادل و دور از اشتباه باشد و بیشتر از دیگران پرهیزکار باشد؟ البته مردمی که دچار نقص هستند ، دچار خطا هستند نمی توانند بهترین را انتخاب کنند.
خوب چرا انتظار داریم، افرادی را که خداوند کامل ، عادل و منزه از هر عیب و نقص آفریده ، هدایت کرده و پرورش داده تا رساننده کلام حق او به بندگانش باشند افرادی نالایق و گناهکار باشند! آن هم خداوندی که کامل و پاک و منزه از هر عیب است!
پس عقلا، چنین وجودی پاک و دانا، افرادی را برای هدایت بندگان خود برمی گزیند که پاک و باتقوا و عادل و پرهیزکار باشند و او را به بزرگی یاد کنند. این طور نیست؟

خدایی که در این کتاب هاست نه تنها عادل نیست بلکه نمایندگان خدای این کتاب ها گناه می کنند و آفریننده خود را تا حد یک انسان ضعیف پایین می آورند!

مگر نه اینکه نمایندگان یک گروه یا یک ملت یا حتی یک شخص تا اندازه زیادی دارای مشخصات همان گروه یا شخص یا ملت هستند؟!
پس چه طور انتظار داشته باشیم نماینده ای که خداوند حکیم برای ابلاغ کلام و اندرزش نزد مردم می فرستد، ویژگی های بدی داشته باشد؟ یعنی نماینده خداوند بلند مرتبه باید ویژگی های پستی داشته باشد؟! این انصاف است؟؟؟ شما چنین چیزی را برای خود می پذیرید ؟ قبول می کنید نماینده شما اینچنین باشد؟ خطاکار و ناعادل؟ اما خداوند از میان بندگان پاک خود که دارای صفات پسندیده و دارای کمال انسانی بودند، فرستاده ای از جنس بندگانش را انتخاب کرد تا نماینده او، برپاکننده حکومت عادلانه او و رساننده کلام حق او و بشارت دهنده و انزار کننده باشد. نه موجود زبون یا موجودی از جنس دیگر . که عدالت خداوند بیش از عدالت بندگان و علم او بی اندازه است.
این بی عدالتی از بندگان است نه از عدل بی مثال خداوند عادل، این اشتباه در قضاوت ماست نه از خداوندی که قاضی بر حق ما در این دنیا و جهان های دیگر است!
در نتیجه اگر چنین خدایی که در این کتاب ها آمده، چنین نمایندگانی دارد، در جهان پس از این به وقت محاسبه اعمال نباید انتظار عدالت و مجازات ظالمان و گناهکاران داشته باشیم، در حالی فرستادگانش خود از گناهکاران هستند و در این جهان هم !!! چه طور انتظار دارید به این دین گرایش پیدا کنم ؟ چطور آن را انتخاب کنم ؟ چه طور آن را اسبابی برای سعادت خود بدانم؟ دینی با خدایی پر نقص و نماینده ای معیوب؟

آیا این تحریف نیست؟ عقل شما با شما سخن نمی گوید؟ این درحالی است که دین اسلام همواره به فکر کردن و اندیشیدن هدایت می کند و برترین بندگان را از میان ایشان می داند.

مردمانی که به تبعیض میان فرستادگان خداوند می پردازند، مردمانی که از نزد خود مرتبه فرشتگان آفریده شده به دست پروردگار خود را تغییر می دهند و با خداوند خود کشتی می گیرند و او را شکست می دهند !!! اینان در وهم و در تزلزل هستند و ایمانشان به اوراقی است که نه فقط وحی خداوند بر بندگان پاکش را بر نمی تابد بلکه وجود کلام غیر خدا در آن مانند روز است. چه تعداد از پیامبران اللهی در میان قومی برگزیده آمدند اما آنها ایمان نیاوردند؟ یا پس از آنکه ایمان آوردند کافر شدند، یا پیامبر خدا را در میان خود خوار کردند یا کشتند! همان ها که به دشمنی با خالق هستی پرداختند و می پردازند و بسیار گمراه هستند. اما چه کسی قدرتمند تر است؟ آیا منتخب بودن قومی، بر آنها حجتی است در ریختن خون پیامبران خدا و دلیلی برای غرورشان در ایمان نیاوردن بر پیامبر خاتم(ص) که آشکارا کلامش حق است؟ و اگر ایشان می فرماید من تکرار کننده کلام پیامبران پیش از خود هستم به این معنی نیست که آنچه در زمان رسالت حضرت محمد(ص) از این کتب و تعلیمات بوده است همان کلام پیامبران است و حجتی بر دست نخوردگی و بی آلایش بودن کتب عتیق و جدید نیست بلکه ایشان کلام پیابران پیش از خود را تایید می کنند نه آنچه از آن باقی مانده. که اگر تغییر نکرده بودند و یا در هر زمان پس از ظهور هر پیامبری ، کلام ایشان دگرگون نمی شد چه نیازی بود تا پیامبر تازه ای بیاید؟ چرا برای یک قوم بسیار پیامبر آمد؟ از خود پرسیده اید؟

شاید اگر کمی در حقیقت باورهای خود جست و جو می کردید به آگاهی بیشتری می رسیدید.

باید بگویم بنده با خواندن کتابهای عهد قدیم و جدید ایمان دوباره ای به اسلام ناب محمدی (ص) آوردم. باز هم شهادت می دهم بر یگانگی خداوند توانا و خالق بی همتا آنکه تدبیر همه امور به دست او ست، بی نقص است و منزه از هر اشتباه و فراموشی و درگرگونی؛ اما دشمنان او همواره خطاکار پر عیب و نقص و ناتوان هستند. شهادت می دهم بر پیامبری حضرت محمد مصطفی (ص) خاتم الانبیا. آن پیامبری که همواره بر پیامبران پیش از خود درود می فرستد و خدواندش نیز چنین است. او که نه فراموشکار که همواره تکرار کننده کلامی است که در آن نه تزلزلی است نه اشتباهی. نه تنها دل بلکه عقل نیز سر بر آستان پاکی او می ساید. درود می فرستم بر محمد (ص) و خاندان پاکش و بر پیامبران پرهیزکار و ابلاغ کنندگان وحی پیش از او. آنها که خداترس و پرهیزکار بودند.
چه بسیار پیامبرانیپیش از ایشان (حضرت محمد (ص)) آمدند آنها آورنده کلامی حق بودند اما پیروی کنندگانشان نه در این کلام که حتی در عبادت و خوراک خودشان نیز تحریف و زیاده روی کردند! اما پیامبری آمد که پایان بخش نبوت و کامل کننده دین خدا در میان بندگانش بود کلامی آورد که هیچ تغییری در آن راه ندارد تا بار دیگر نیاز به آمدن پیامبری تازه باشد. کتابی لبریز از کلامی که خود حجتی بر حقانیت خود است. (و اینچنین خداوند نعمت را بر بندگان تمام کرد)
درود خداوند و رسولانش بر بندگان پرهیزکار و فروتن

sina پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام خدمت دوستان.روی سخنم با میترا خانوم هست.ما در قران چیزی داریم به نام تحدی .که تمام انسانهایی که منکر غیر الهی بودن قران هستند رو دعوت میکنه که سوره ای مانند قران بیاورند.بعد از گذشت این همه سال از اون موقع و با وجود شاعران و ادیبیان زیاد در طول تاریخ هنوز پیدا نشده کسی یا حتی کسانی باهم بتوانند حتی سوره ای مانند قران بیاورند.هنوز هم دیر نیس چون این دعوت تا قیامت ادامه دارد.شما اگه کننده کار هستید بیاورید.

«و اگر درباره آن چه بر بنده خود (پیامبر) نازل کرده‎ایم شک و تردید دارید، (دست کم) یک سوره همانند آن بیاورید، و گواهان خود را ـ غیر خدا ـ فرا خوانید اگر راست می‎گویید. پس اگر چنین نکردید ـ که نخواهید کرد ـ از آتشی بترسید که هیزم آن، (بدن‎های مردم (گنهکار) و سنگها (بتها) است، و برای کافران آماده شده است!».

«بگو اگر جن و انس اتفاق کنند که همانند این قرآن را بیاورند، همانند آن را نخواهند آورد، هرچند یکدیگر را در این کار کمک کنند».[4]

MITRA چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ

و اما در مورد دیگر قومهای جهان که از قوم اسرائیل نبودند . در مورد آنها خدا چه برنامه ای طرح ریزی کرده بود ؟
خدا به ابراهیم گفت از ذریت تو به تمام قوم های جهان برکت خواهم داد . چگونه و این ذریت که بود که انبیا اینقدر در موردش نبوت کردند و او چون رازی سرپوشیده بود و کی و به چه کسانی این سر یا زاز مقدس افشا میشد و این ناجی که بود که میتوانست با مرگ خود مرگ را متوقف کنه؟
کتاب مقدس عهد ها جواب مارو میده و ما به مسیح میرسیم که او همان میخائیل فرشته محبوب خدا بود که حاضر شد فروتن بشه و تا حد انسان نزول کنه و خدا زندگی روحانی میخائیل رو توسط روح مقدس خودش به رحم دختر باکره ای به نام مریم منتقل میکنه و مریم بعد از 9ماه پسری بدنیا مییاره که (البته قرآن چون فدیه مسیح رو درک نکرد و باز در اشتباه خود پیامبران را معصوم میدونه گفته که مسیح را نکشتند) بگذریم و بعد از مرگ و قیام مسیح امروز فقط یک وظیفه برای مسیحیان واقعی وجود داره و یک وظیفه برای خلق خدا
وظیفه مسیحیان اینه که به دیگران که اطلاعی از حقیقت ندارند از حقیقت بگویند
و وظیفه خلق خدا اینه که کتابهارا تفتیش کنند و حقیقت را بیابند تا حقیقت اونارو نجات بده
بله دوست گرامی فقط یک حقیقت یک خدا و یک ایمان بیشتر نیست
شما اگر کتابهای عهد عتیق و عهد جدید را بخوانید و بعد قرآن را بخوانید متوجه میشوید که یکی کتاب عهد هارو خونده و بعد با یک ذهن تخیلی و گاهی فراموشکار قرآن را نوشته

MITRA چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:05 ب.ظ

و اما عدالت خداباعث شد که برای نجات ما انسانها از این مرگ که گریبانگیر ما شده و از نظر خدا مانند برگ ریزان پاییز هنوز پا نگرفته به سختی 60 یا 70 یا 80 سالی را میگذرانیم و میمیریم پس خدا پروژه ای را برای نجات ما انسانها برنامه ریزی میکند وقانون قصاص جان به عوض جان (که اسلام ناشیانه از آن استفاده میکند و جان انسانها را میگیرد) وضع میکند و بهای گفاره ای طلب میکند که در ازای آن چیزی که آدم اول از دست داده بود و آن جان کامل انسانی در مقابل جان از دست رفته آدم که خدا به او داده بودیعنی یک آدم بی گناه و معصوم در مقابل جان آدم قبل از گناهو با توجه به این قانون که مزد گناه مرگ است پس همه ما زندگی خود را در اذای گناه موروثی خود که از آدم گرفتیم و گناهکار محسوب میشویم به مرگ میپردازیم و در واقع همه ما قاصریم و همه ما به خدا بدهکاریم و هیچ
کس نمی تواند برای نجات زندگی برادرش بمیرد!!!
پس ما احتیاج به کسی داشتیم که به خدا بدهکار نباشدو شرایط و بهای زندگی او = باشد با شرایط و بهای زندگی آدم قبل از گناه
اما این آدم کیست ؟ آیا خدا باید آدمی دیگر خلق کند ؟و هزاران آیای دیگر
و اینکه کجا باید بیاید و کفاره گناه آدم را بدهد؟
آیا بعد از اینکه او کفاره را بدهد مرگ انسان متوقف خواهد شد؟
ما چگونه میتوانیم او را بشناسیم
و کلا چه وظیفه ای در قبال او داریم زیرا او در واقع ناجی ما خواهد بود تا از این زندگی فلاکت بار کنونی نجات پیدا کنیم
آیا میشود دوباره بدون واسطه و ابهامات با خدای خالق رابطه ای مستقیم پیدا کرد
آیا میشود که در اجتماع بزرگ انسانهای معصوم زندگی کرد و جواب همه این سوالات را شما میتونید در کتاب عهد ها بیابید البته من بصورت بسیار خلاصه برایتان توضیح میدهم .

خدا در تمام دوران از آدم بدنبال انسانی امین میگشت تاتوسط او پروژه اش را شروع کند و تا به ابراهیم رسید و ابراهیم مشتاق دیدن خدا بود و خدا توسط فرشته گانش خود را به او شناساند و بعد از اینکه متوجه شد که ابراهیم همان کسی است که میجست تصمیم گرفت که از ابراهیم برای خود قومی خاص خلق کند! پس از رحم مرده سارای 90 ساله فرزندی به نام اسحاق و از اسحاق یعقوب و از یعقوب 12 پسرانشو از این 12 پسران قوم اسرائیل را خلق کرد و توسط موسی به آنان شریعتی داد که خاص خود قوم اسرائیل بود و نه برای دیگر قوم ها زیرا هدف خدا از خلق این قوم و دادن شریعتی خاص یا تورات این بود که آنان را تربیت کند تا طبق نبوتها و آیات و احکام تورات بتوانند اون ناجی را که قرار بود از این قوم متولد شود را بشناسند (که قرآن باز ناشیانه از قوانین توراتبرای خود برداشته و بدون درک درست از آنها آنرا به قوم خود تجویز کرده)مثلا خدا برای اینکه این قوم در بین دیگر قومها مشخص باشد قانون ختنه را به ابراهیم داد و یا یرای اینکه قانون فدیه و قصاص ناجی درک شود قانون قربانیها را به این قوم داد که اسلام هم عید قربانی دارد و قربانیهایی که باز ناشیانه برگرفته از تورات است و قوم اسرائیل تا زمان آمدن ناجی باید قوانین تورات را مو بمو اجرا میکردند و مشخصات این ناجی طی 316 نبوت توسط انبیای عهد عتیق قید شد از چگونگی تولد تا مکان تولد تا کارهای او در زمانی که در قید حیات بود و مرگ او و قیام او و اینکه از چه نسلی و اینکه تولد او چون معجزه ای بود و او معصوم بود چون پدری زمینی نداشت اگر چه از انسان متولد شده بود

MITRA چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ

ولی من میتونم به شما ثابت کنم که محمد اگر چه شخصیت برزگی بود در عربستان و قابل احترام و کسی مثل گاندی برای هندوستان یا مثل لنین در روسیه تزاری یا مثل فیدل کاسترو در کوبا بود و نه بیشتر محمد کارهای مهمی برای مردم خودش انجام داد از جمله مانع زنده بگور شدن دختران شدولی محمد فرستاده خدا نبود زیرا با آمدن و مرگ و قیام مسیح رویا و نبوت و کتاب مختومه شد و دیگر احتیاجی به پیامی از طرف از طرف خدا نبود .
لطفا بدون تعصب و جبهه گیری اجازه بفرمائید براتان بگویم چرا .
در ابتدای ما انسانها! خدا جد ما و اولین انسان را بعد از اینکه از خاک زمین سرشت و در بینی او روح حیات دمیدید و او تبدیل به موجودی زنده و کامل گشت برای او زنی از استخوان دنده او ساخت و آنها را در باغی در عدن که خود خدا غرس کرده بود نهاد
با توجه به اینکه فرشته ها از زندگی جاویدان برخوردار بودند و حیوانات متولد میشدند پیر میشدند و میمردند انسان میتوانست زندگی جاوید داشته باشد اما مشروط به شرطی. و آن اینکع از میوه درختی خاص که در وسط باغ بود نخورد زیرا به او گفته بود که اگر از این میوه بخوری مانند حیوانات خواهی مرد و در واقع به این شکل به انسان حق انتخاب و قدرت اختیار داد و خدا ترجیع میداد که آدم در انتخابش حیات جاودان را اختیار کند و اما زمانی که آدم خلاف نظر خدا خود را تا حیوانات نزول داد این تمرد آدم در او دچار نوعی تخریب ژنتیکی شد زیرا انسان بجای اینکه تا جاودان جوان و زنده و نیرومند باقی بماند تا بتواند از نعمات خدا برای همیشه بهره ببرد و فرزندانی سالم و جاودانی و نیرومند بدنیا بیاورد !! بدن او رفته رفته رو به زوال میرفت و او پیر و فرسوده میشد و میمرد و چون فرزندان آدم بعد از تمرد آدم متولد شدند پس اتوماتیک وار این تخریب ژنتیکی را از او در بدن خود به ارٍٍث بردند و به همین دلیل است که ما بیمار و پیر میشویم و میمیریم و در ضمن یک اتفاق دیگه ای هم افتاد که مهمتر از مرگ ما بود آدم تا قبل از گناه معصوم بود و در نتیجه ارتباط مستقیمی با خدا داشت و میتونست بدون واسطه ای با خدا گفت و شنو د کنه و راهنمایی بخواد ولی امروز اگر کتابهای مقدس رو بخونید متوجه میشوید که حتی پیامبران ما با واسطه ای مثل جبریل و یا ملایکه با خدا حرف زدند چون آنها هم با اینکه پیامبر بودند چون از فرزندان آدم بودند با گناه یا بی گناه بخاطر همان گناه موروثی از نظر خدا گناهکار و محکوم به مرگ بودند و دیدیم که همه میمیرند حتی انبیا

MITRA چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام بر شما
طبق نمونه ای که بنام تحریف از آن یاد کردید و طبق جواب دوستمان و توضیح شما
در مورد تحریف به یک چیز کلی اشاره میکنم و آن اینکه در قرآن شما پیامبرتان علاوه بر اینکه نگفتند کتابهای عهدین تحریف شدند ! بلکه ایشان آن کتابهارا تایید کرده گفتند که کلام این کتابها کلام وحی و آسمانیست. در نتیجه طبق گفته پیامبر شما تا 1400 سال پیش که ایشان گفتند این کتابها نوشته های وحی شده الهی هستند هنوز کسی به قول شما آنها را تحریف نکرده بودو شما برای آسان شدن و درک و دانستن موضوع میتوانید رجوع کنید به دست نوشته های خیلی قدیمی تر از جمله تومارهای دریای نمک و مانند آنها که در اختیار دانش پژوها قرار دارد و حقیقت را خودتان کشف کنید

در قرآن ما درباره موارد تحریف کتب پیشین آیاتی است اگر پیش داوری نکنید!
1- فَوَیْلٌ لِلَّذِینَ یَکْتُبُونَ الْکِتَابَ بِأَیْدِیهِمْ ثُمَّ یَقُولُونَ هَٰذَا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ لِیَشْتَرُوا بِهِ ثَمَنًا قَلِیلًا ۖ فَوَیْلٌ لَهُمْ مِمَّا کَتَبَتْ أَیْدِیهِمْ وَوَیْلٌ لَهُمْ مِمَّا یَکْسِبُونَ 2: 79

2-مِنَ الَّذِینَ هَادُوا یُحَرِّفُونَ الْکَلِمَ عَنْ مَوَاضِعِهِ وَیَقُولُونَ سَمِعْنَا وَعَصَیْنَا وَاسْمَعْ غَیْرَ مُسْمَعٍ وَرَاعِنَا لَیًّا بِأَلْسِنَتِهِمْ وَطَعْنًا فِی الدِّینِ ۚ وَلَوْ أَنَّهُمْ قَالُوا سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا وَاسْمَعْ وَانْظُرْنَا لَکَانَ خَیْرًا لَهُمْ وَأَقْوَمَ وَلَٰکِنْ لَعَنَهُمُ اللَّهُ بِکُفْرِهِمْ فَلَا یُؤْمِنُونَ إِلَّا قَلِیلًا

غزاله شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ق.ظ

سلام من خیلی دنبال این هستم که میگویند تورات و انجیل از نظر قرآن تحریف شده منظور مسلمانان چیست ؟ الان یک نمونه آنرا در رابظه با پسران نوح خواندم که چون طبق قرآن نوشته نشده !!! پس تحریف است ولی قرآن بعد از تورات و انجیل نوشته شده و اوست که برخلاف آنچه در پیدایش نوشته ! و شما تورات را مقصر میدانید در صورتیکه یهوه سه پسران نوح را برکت داد و نسل او هنوز طبق شجره نامهآنها وجود دارند ! کمی عدالت و منطق

سلام در ابتدا باید به عرض برسانم که در آئین ما پیامبرمان و عالمانمان شائنشان از قران پایین تر است و ما وراثتی مسلمان نمیشویم و اگر کسی به غیر این ادعا کرده مخالف قران و حرف مفت زده. امّا میتوان پاسخ شما را در دو دسته آیات پیدا کرد دسته اول :آیاتی در قران و در خود کتب عهدین وجود دارند که مبنی بر بشارت به پیامبری محمد ص است که قبول نداشته و ندارید و نخواهید داشت (میتوانید مجموع آنها در کتاب"بشارات عهدین" استاد ما دکتر محمد صادقی تهرانی مشاهده کنید) ودسته دوم: آیاتی در قران و نشانه هایی در عهدین بر اینکه کتب قبلی قران مورد دستبرد قرار خواهند گرفت پس نمونه تحریفی من تنها مصداقی بود و نه اثباتی بر تحریف.دقت کنید من به عنوان مسلمان به تورات و انجیل موجود در قرن 21 ایمان دارم و ایمان دارم که اکثریت مطالب موجود در آن کلام الهی و موافق قران است. در ثانی دسته سومی از آیات در قران وجود دارد که در دو کتاب خدایی قبل وجود ندارد سر آمد این آیات است که " انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون" این آیه 10 تاکید ادبی بر عدم تحریف قران دارد آیا شما آیه ای در تورات دارید که خدا حداقل به 2 تاکید در یک آیه بر عدم تحریف تورات شهادت دهد؟ در ضمن خواهر یا برادر دینی من ما هر دو موحد و یکتاپرستیم ویکتا پرست اگر به دلیل جبرشرایط محیط و وراثت و مشغله نتواند به شرافت قران و دیانت محمد مشرف شود باز در محاسبات خدا همچون گذشتگان صالحش قبل از برانگیخته شدن محمد ص در بهشت داخل خواهد شد امّا اینکه قران پس از عهدین نوشته شده پس عهدین اصالت دارند در مورد تاریخ نگاری ها هم راست نمیآید چه رسد به کتب وحیانی درست است که بچه را به مادر منسوب میکنند نه بر عکس ولی قران که از نظر زمانی آخرین کتاب خدا مادر و مکمل تمامی شرایع الهی پیشین است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد