قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

در مبنای همه چیز شک کن، از جمله آموزش های مدرسه ،دانشگاه،والدین ،جامعه lforghan2@ تلگرام hamid_qeydar اینستاگرام
قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

در مبنای همه چیز شک کن، از جمله آموزش های مدرسه ،دانشگاه،والدین ،جامعه lforghan2@ تلگرام hamid_qeydar اینستاگرام

تفکر متفاوت ٤ مذهب اسلامی نسبت به قران

        

شیعه.    ظنی الدلاله.        متشابه الدلاله

 سنی.  ظنی الدلاله.        متشابه الدلاله   

    وهابی.     قطعی الدلاله.       ظاهرالدلاله

قرانی        اقطع الدلاله.   متشابه الدلاله


این خلاصه ترین رابطه ٤ مذهب اسلامی موجود در جهان اسلام   با تنها منبع اصیل اسلام یعنی قران است

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام علیکم
برادر گرامی ، من یک سوال دارم. من طریقه ی وضویی که مرحوم علامه(علیه رحمه) در آثارشان توضیح دادند، قبول دارم فقط سوالم این است در قسمت پا برای مسح کامل آن چند باز باید مسح کشید، لطفا توضیحاتی ذکر می کنید؟
با تشکر

سلام برادر من
اصولا معنی مسح بر خلاف غسل یعنی یک حرکت از نقطه الف به نقطه ب خوب.
چون طول کف دست از عرض روی پا بیشتر است فقط با یک بار مسح از سر انگشتان تا دو برآمدگی کناری پا کشیده میشود.

شاید وضوی خودتان را با وضوی عموم که با عرض دست با یک بار تنها قسمتی از روی پا را میتوانند بکشند مقایسه کردید!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد