قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

در مبنای همه چیز شک کن، از جمله آموزش های مدرسه ،دانشگاه،والدین ،جامعه lforghan2@ تلگرام hamid_qeydar اینستاگرام
قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

در مبنای همه چیز شک کن، از جمله آموزش های مدرسه ،دانشگاه،والدین ،جامعه lforghan2@ تلگرام hamid_qeydar اینستاگرام

انتقاد از افکار یک کافر در مورد حقوق زنان

  نمونه یک شخص دین زده ی کافر که چنین می اندیشد

من به چنین دینی کافرم!

 اگر زن، شوهرداری چون حق طلاق ازآن زن نباشد و از جهنم تحجر شوهرش گریزی نداشته باشد، از بی مهری و ظلم شوهر متحجرش با مرد دیگری رابطه برقرار کند، حکم شرعی اش سنگسار است!، اما مردی، که او را شلاق زند و سنگسار کند و دختر بچه ای ۹ ساله به حجله برد و همسرش را به خاطر اختلاف خانوادگی کتک زند و خانه ای چون روسپی خانه ای شخصی با ۴ زن به عنوان چند همسری برپا کند و زنان بی شمار صیغه کند که با پرداخت مبلغی پول برای مدتی روسپی او باشند... و هر زمان که اراده کند به نام تمکین به زنانش تجاوز کند و زنان زیبا را در گونی های حجاب سیاه اجباری بپیچد و اگر یکی از زنان از ظلم بر او رفته سر به نافرمانی بردارد چون به دادگاه پناه برد شهادتش نصف مرد اعتبار داشته باشد و قانون پناه او نباشد و چون به نافرمانی ادامه دهد پس شوهرش او را بکشد و

دیه ای کمتر از سمت چپ آلت تناسلی خود بپردازد...و بعد از اینهمه ظلم و ستم آن مرد تنها احکام شرع را به جا آورده باشد!...پس من به چنین دینی کافرم!. 

 

پاسخ : 

 

من به چنین دینی مومنم زیرا عاشق قران و پیامبر تعقل و رحمتش هستم در عصر غیبت سرورم مهدی موعود ، مقام عظمای ولایت خاصه مطلقه نائب بر حق امام زمان یعنی: قران حکیم امام و مولی من است
جانم فدای قران
اما جوابی مختصر به افکاری پریشان:
1-به چه دلیل دینی که مخالف با کتاب قران ما مسلمانان نباشد حق طلاق با مرد است؟ این مطلب را بخوانید: "زن هم حق طلاق دارد!"
http://www.albalaq.com /post/69.htm
 

2- زنی که نمیتواند وهم نمیگذارند مسئولانه و آزادانه طلاق بگیرد(هر چند غیابی) پیش از آن جدایی و طلاق عاطفی پیدا کرده رابطه جنسی او با مرد دیگر در صورت ازدواج مجاز است و چرا نباشد؟
 
3- سنگسار اولا برای تحقیر است و نه به کشتن دادن شخص و مرگ نباید اتفاق بیفتد ثانیا 4 نفر عادل باید با چشم داخل شدن را تماشا کرده باشند و با فیلم و تصویر و صدا اثبات نمیشود کجای جامعه ایران یک مرد زناکار + چهار مرد تماشاچی عادل و حاضر به شهادت! در یک محیط عمومی یا خصوصی جمع شده اند؟  


4- سن ازدواج بستگی به بلوغ همه جانبه دارد درست است که 18 سال براساس روایات مسلمانان و پذیرش جامعه مسیحی یهودی سن اتمام شکل گیری عقل و شخصیت است. اما بلوغ عقلی و نه تجربی - شخصیتی!
قبل از آن اتفاق میافتد. اینکه دختری در جامعه آمریکا در 7 سالگی با رضایت خود مادر شد چه منافاتی با بلوغ و ازدواج داشت که حالا در جامعه مسلمانان دارد؟ اصل رضایت طرفین و بلوغ همه جانبه جنسی - عقل حسن و قبحی - و برای پسران مادی است. 


5- چطور شما بدون اطلاع دوستانتان هم زمان با چند دختر و زن شوهردار و بی شوهر دوست میشوید محدود و نامحدود ،اما در عین حال ما براساس دینمان در جامعه ای مثل عربستان با اجازه همسرانمان تا 4 نفر دائم و بیشمار موقت با شرایط انسانی اسلامی مجاز به ازدیاد نسل و لذت نباشیم؟ چطور شما دوست دختر بیچاریتان را به قصد رابطه جنسی و گاه مالی فریب میدهید و پس از مدتی رها میکنید اما عقد موقت مشروط و ثبتی قانونی الزام آور ما با رضایت دوجانبه روسپیگری و روسپی پروریست؟ 


6- رابطه جنسی رابطه ای عاطفی جسمی است وصد البته اجبار مرد بر زن قانویش به رابطه زناشویی حرام است کجای دین زیبای ما تمکین را معادل اجبار یا تجاوز آورده؟

7- شما به کدام دین کافری نمیدانم چون در جایی از دین خودم اسلام ندیدم که دستور به اجبار بر گونی مشکی بدهد بی ادبی دیندار و غیر دیندار نمیشناسد مقاله من در همین مورد عدم اجبار را بخوانید"تصمیم گیری درباره ی رابطه انسان و خدا، تنها با خداست و بس"
 

8- دیه و شهادت زن اگر نصف باشد با عدالت استحقاقی تعارضی
ندارد اما عقل فارغ از ادیان در برخی موارد به عدالت مساواتی نمی انجامد . برای
نمونه از موارد مهم عدم صحت عدالت مساواتی چنین است.

مگر در تقدم احساس و عاطفه بر عقل، زن و مرد با هم برابرند که شهادتشان با هم برابر باشد؟ نصف بودن نشان دهنده این است که زن تقدماً دوبرابر احساساتی تر عمل میکند اما در عقل کاملا با هم برابرند.
نصف بودن دیه نیز چنین پرسشی را پی می آورد
خدا میگوید: مردان قوام و پایه زندگی زنان هستندزیرا ...﴾ الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاء بِمَا فَضَّلَ اللّهُ بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ وَبِمَا أَنفَقُواْ مِنْ أَمْوَالِهِمْ ...نسا 37
مگر قدرت مدیریت اقتصادی و کسب درآمد زن و مرد با هم برابر است که دیه پرداختی به آنها نیز با هم برابر باشد؟ مگر جز این است که جدا از برخی زنان مستعد و خاص، قدرت مدیریت کلی مردان و جز آن یعنی کسب درآمد و بخشش و انفاقشان به دیگران بیشتر از زنان است؟

من مسلمانی و دینم از پدر و مادر نگرفتم و از سر راه نیاورده ام. کالایی دارم ثمین که قدر آن را میدانم و به آن عشق میورزم اما کافر همه را به کیش خویش پندارد والسلام علی من اتبع الهدی.

پاسخ دوم و نتیجه اش حذف از گروه :

 

از تهمت و توهین ، فحاشی و احساساتی شدن هیچ گفتگویی به ثمر نمینشیند. لااقل همچون سران کافر و کلمه پرطمطراق آتئیستتان چون دکتر مسعود انصاری یا شجاع الدین شفاءو... مودبانه نظرات را رد یا قبول کنید. من حداقل براساس قران و روایات بر این باور هستم که قدرت مطلق جهان یعنی نظام سرمایه دار صهیونیستی فراماسون و فریفتگانش شما هستید و خواهید بود و تا مدتهای مدید تا ظهور حضرت عیسی مسیح ع و مهدی موعود حجه ابن الحسن کفر بر ایمان غالب خواهد بود. و قدرتهای کابالایی شیطانی به مرکزیت انگلیس اسرائیل آمریکا بر ما شما و بر ما تسلط خواهند داشت. در حال حاضر (در غیبت ولی امر حضرت بقیه الله )شخصا نه اعتقادی به دولت دینی دارم و نه از هرگونه دین دولتی حمایت میکنم! حقیقت ادیان الهی، که همه سر منشا واحدی دارند که در حضور متولیان حقیقیشان یعنی پیامبران و 12 امام پاک ظهور میکنند. پس " فرهنگ انتظار "ایجاب میکند قائل و ملتزم به نوعی قدرت مشروطه سکولار مردمی باشیم که حقوق همگان را زیر پرچم خود بدون تعرض به یکدیگر حفظ کند. وضد ادیان یا برتری دهنده ادیان و حتی کفر بر هم نباشد .

http ://www.lforghan2.blogsky.com/1 391/03/24/post-51

 
  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد