X
تبلیغات
رایتل

قرآن یگانه امام، رهبر و مرجع حاضـر،در عصر غیبتِ سابق بالخیرات

در مبنای همه چیز شک کن، از جمله آموزش های مدرسه ،دانشگاه،والدین ،جامعه lforghan2@ تلگرام hamid_qeydar اینستاگرام

ازدواج موقت یا دائم با روسپی از محرمات قرآن و اسلام است

سلام دوستان یکی از محرمات قطعی در قرآن ازدواج با زن زانیه غیر تائبه(روسپی<تن فروش> وجنده ای که توبه نکرده) است آیه ای که دلالت به این امر میکند آیه 3 سوره نور:((الزَّانِی لَا یَنکِحُ إلَّا زَانِیَةً أَوْ مُشْرِکَةً وَالزَّانِیَةُ لَا یَنکِحُهَا إِلَّا زَانٍ أَوْ مُشْرِکٌ وَحُرِّمَ ذَلِکَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ)) ترجمه:(مرد زناکارجز زن زناکار یا مشرک را به همسری نگیردو زن زناکارجز مرد زناکار یا مشرک را به همسری نگیرد و این گونه ازدواج بر مومنان حرام گردیده است.) در اینجا ((لا ینکحها))و((لا ینکح)) گرچه فعل مضارع- ودر اصل- برای اخبارند ولی در اینجا تاکیدی است در نهی از این گونه ازدواج وگرنه خبرش کلا دروغ است زیرا مرد یا زن ناپاک برای زناشویی به دنبال مرد یا زن ناپاک نمیگردد وانگهی ((و حرم ذالک))نص است بر حرمت زناشویی نا همسان چون ((حرم ذالک))مذکر مرجعش نکاح است نه زنا که مونٍث است و در آیه ی 5 سوره مائده هم تنها زناشویی به شرط پاکدامنی طرفین حلال است . این آیه< آیه نص است(حکم است و واضح) در آن نمیتوان مناقشه کرد ولی متاسفانه اکثر علمای شیعه و سنی یا احتیاط کرده اند و یا فتوا به کراهت ازدواج با... را داده اند که گناه زنای دیگران را در روز قیامت جوابگو هستند که من و شما تنها نهی از منکرشان میکنیم البته حضرت آیه الله دکتر محمد صادقی تهرانی فتوا به حرمت داده اند جالب اینکه این آیه چون از موارد نصی قرآن است احتیاج به اجتهاد مجتهد و فتوا هم ندارد بلکه اگر کسی اجتهاد کند (که کرده اند) این اجتهاد در برابرنص(اجتهادمخالفت) و حرامی است که احدی از مسلمان در آن شک ندارد و اگر ایشان هم فتوا نمیدادند حرمت از عبارت((حرم ذالک)) معلوم بود پس اگر ماشین زیر پات بود و تو خیابون برای خانوم ... بوق زدی و اون سوار شد تا توبه نکرده(توبه حقیقی) وارد (ما المهر و ما الزمان و قبلت فقط برای امشب) نشو!

تاریخ ارسال: دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ | نویسنده: حمید قیدر | چاپ مطلب
نظرات (2)
یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 11:10 ب.ظ
مهدی [ ]
امتیاز: 0 0
لینک نظر
بإسلام
ضمن تشکر
در آیه ٢٥سوره نساء هم به این موضوع صریحا اشاره
شده است ولی نظر مراجع هم قطعا دلایلی دارد
پاسخ:
سلام مهدی
در برابر و مخالفت با صراحت کلام حق تظر هر مرجع و کسبه دینی و زعیم پنداری جز مغالطه و عدم واقع واقع و فساد نیست.
ولی و ولی اگر منظورتان از دلیل، علت پیداشدن چنین فسادی در نظراتشان مخالف قرآن حق است موافق که بیاییم برسی کنیم و ببینیم چرا اینگونه نظر داده اند و با منشا فساد بشری در برابر حکم الهی مبارزه کنیم
موفق باشید
سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 12:17 ق.ظ
[ ]
امتیاز: 0 0
لینک نظر
هرکسی نمی تواند آیات قرآن را تفسیر کند .خلاصه امام صادق {ع}فرموده ازدواج موقت با او ایرادی ندارد زیرا او را از عمل حرامی بازداشته.
پاسخ:
آیاتی که نص هستند و واژه " حرّم" نیاز به تفسیر ندارند و بدیهی در حرمتند تا قیام قیامت در ثانی قران نیاز به مفسر ندارد بلکه خود مفسر خود است کافی است هچون امام صادق ع آزاد و روشنفکر باشیم مطلب دوم اینکه بازداشتن از عمل حرام علتی بر انجام حرام نیست در واقع پایه استدلال شماست: هدف وسیله را توجیه میکند. که اگر به عنوان مطلق قبول کنیم اشتباه است در ثانی من نص قران را ملاک قرار دادم در حالی که شما یک مغالطه عقلی را به وامدار مذهب ادعائیتان، امام صادق ع نسبت میدهید!! در روز قیامت از او شرم نخواهید کرد؟
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد